Söndag

-Hej bloggen.
-vad gör du?
-Ingenting?
-Ne, inte jag heller...
-Tråkigt, lr hur?



Tja. Söndagar är tråkiga. I alla fall idag. Halvdåligt väder och alldeles ensam. Bajs. Dålig start på dagen med kärleksstrul, och ingen Jenny än. Jag har tråkigt.

- Vad sa du bloggen?
-Skulle jag säga det en gång till?
-Okej, jag har tråkigt.

Jag skulle vilja att Isac var här jag. Men honom kommer jag inte träffa på ett tag nu, och så är det med det.

jag skulle kunna ta mitt vin och supa mig redlös full alldeles själv och ligga i min säng och tycka att allt är jätteroligt. Men det är lite alkisvarning på det va? Ja, det är det nog.


Jorå så'att....




Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så snygg Ellinor, det är du! :) <3

2009-06-21 @ 17:50:57
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0