Trött

Just nu är det lite för mycket, och jag är lite trött på att vara allas mamma, hjälpa, tänka, göra åt alla andra. Hela tiden.
FÖRLÅT MIG som klagar över löjliga saker som ett nedrans rikemansbarn som inte vet hur bra hon har det. Jag vet hur bra jag har det och jag är jätteglad över det, men jag känner mig bara lite bajsig nu. Trött. Jag vill hem till min egen mamma för jag behöver också bli omhändertagen ibland. För jag kan inte allt och jag vet inte allt. Och jag orkar inte mer. Inte nu.

Förlåt. Men det är så det känns.

Ursäkta mig men nu ska jag lägga mig och gråta en skvätt för jag saknar min mamma och pappa så mycket att det gör ont.

Jag vill hem.


Kommentarer
Postat av: jenny

jag finns här, jag kan va mamma åt dig, det vet du<3 alltid!

2009-06-03 @ 19:22:01
URL: http://jennyholm.blogg.se/
Postat av: Annla

I love you!

2009-06-07 @ 12:26:29
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0