Äntligen sol!

Igår somnade jag framför tv:n igen, ja. Jag är så trött nu för tiden.... jobbigt...

Men idag är det tisdag och sooolen skineeer! Weei!
Efter skolan ska jag gå på stan en stund och kolla om den där snygga, svarta jeanskjolen finns kvar på Gina. I så fall ska jag nog köpa den, tihii ^^ Sen ska jag träna, yes you heard it! Nu ska jag fan neeeeeeeeer. Blev lite deprimerad idag när Mosisen såg så smal och fin ut. Men nu är jag mä på väg!

Idag har jag varit duktig och sökt lite extra/sommar jobb, med. Någon som vet något ställe eller har något tips sådär? Är ju i starkt behov av pengar kan man säga.

Nu ska jag fortsätta med mina bakgrunder vi ska ha till Green screen projektet!


Projektet går ut på att vi ska göra en film där vi presenterar och löser ett matteproblem, halvkul ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0