Back on the rocks

Ja, vad ska man säga? Bokstavligt talat, vad ska man säga? Vad ska man tänka vad ska man tro... Jag hatar sånt här! Jag tror absolut inte det värsta, men jag villar inte tro något halvdåligt heller. Vad fan ska jag tro? Det är med tillit är svårt... Jag litar på dig. Men jag är osäker, osäker för att jag är rädd att du håller undan någonting, saker. För det känns som att du inte litar på mig. För känslor säger mer än ord. Och känslan finns där...

Just nu vet jag inte ut eller in. Kanske är det bra att jag åker iväg? Men jag vill inte att de ska bli fel.
Nej, nu skiter jag i det här. Nu håller jag tätt i det här glappande hålet jag har i nyllet. För stunden i alla fall.


Dagar som denna är det tur att man har en låt som denna att lyssna på så att man inte går ner sig helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0