Bibbelobobbelibibblan

Hejsan svejsan! Sitter här i Bibblan i de där aaaaassköna fåtöljerna vid fönstret, med gassande solk i ansiktet och ljuv musik i öronen. Mmmmmmumma! Det är faktiskt riktigt skönt att bara sitta här. Medan jag "bara sitter" så laddar jag ner lite ännu mer ljuv musik och nån film sisodär, busigt värre, ha? ^^ Dääääääremot så ser det ut att ta väldigt lång tid, så jag kanske får komma hit igen... (Död åt dåliga mobila bredband som inte tillåter mer nedladdning n 5 gig, vilket man kommer upp i ganska snabbt om man sitter mkt på bdb och youtube som jaaaag gööööör)


Om någon timma eller såska jag ringa sötnöten och höra om han slutat än, sedan blir det hem och äta MAAAT för jag är hungrig, och sedan ut på en promenic i det härliga vädret!



Kommentarer
Postat av: Mirre

Låter fint :D

2009-03-18 @ 22:13:32
URL: http://bajsmirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0