En vanlig dag på John BAUER...

Ja, var ju så glad över att jag skulle få se Fantastic four igår då, eftersom jag inte sett den. Men tror ni inte jag somnar efter knappt halva filmen och vaknar när den är slut? Jooodå. Jag är sämst.

Idag ska jag och Isac handla present till Örjan som fyller 60 imorgon! Sen blir det av ut till skogen eftersom vi ska åka till GÖTEBORG tidigt imorn. Yes yes yes! Så jävla skoj det ska bli, värsta partajjjjjet lixxxxxxx. Oh happy day!

För övrigt så är jag överlycklig över mina nya skor, finisarna! Fram tills nu så har jag klippt ihop min film till mattebajset. Jättekul att titta på sig själv i 2 timmar. För det mesta så räknade jag mest hur många dubbelhakor jag kunde få ihop.. 5 tror jag jag fick ihop det till. Ja! Nu orkar jag inte göra mer så... nu ska jag helt enkelt inte göra mer.

Jag saknar min familj, jättemycket! :( <3



Puss på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0