Hejsan! jag ska förklara ett matteproblem...Agghhahahahaghahaa!

Idag spelade vi in våra mattelösningar till projktet! åååhh, va... intressant.. Vi skulle iaf ställa oss framför kameran och förklara ett matteproblem, och sedan ska vi klippa in en annan bakgrund, som på vädret ni vet? Ahh, mycket skratt vart de iaf! Som vanligt på JohnBAAUER!

Efter plugget vart de IKANO med Erika som skulle köpa skor, och jag hittade ett par sånna där fiinfiiina svarta tygskor i MIN storlek! Kan ni fatta't? Som om de kunde bli bättre, så hittade jag även den där kjolen på Gina som inte fanns ens i närheten av min storlek nånstans! Så den la jag undan tills imorgon, då vi ändå ska dit och handla maaaat. Weeiii

Jag LÄNGTAR tills på fredag då det blir Göteborg och PARTAJJ så det bara ryker om det! Wohoo.

Nu ska jag lägga mig och lyssna på min kära musik.



Ellinor <3 Sin iPod, (alias Godsaken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0