Kväller

Ahh! här ligger jag nyduschad och fräsh i sängen och kollar på tv.
Idag var Erika så godhjärtad av sig att hon följde medmig på stan en stund. Tyvärr hittade jag ingen kjol i min storlek, men det blev ett par nya leggings istället, då mina andra svarta har massa hål i sig. Detta blir väl mitt... fjärde-femte par eller nåt. Ooops
Sedan kom Isaken också och då gick vi och handlade lite smått på Netto, innan vi åkte hem. Då var jag duktig och diskade och sedan lagade Isac Budget- tacos, muuuumms!
Efter middagen var jag ännu duktigare och tränade, jappjapp, sedan duschade jag och nu ligger jag här!

Jajuste, Isac och jag köpte ett par fiiina tallriksunderlägg idag på netto med döskallar på,som bara kostade 5 kronor. Vilket klipp, haaaaa!?


Godnatt so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0