Ny vecka!

Måndag, Ny vecka, Nya mål! Isac och jag har kommit överens om att från och med idag ska vi äta minimalt med kållisar och träna! Nuså ska vi se om det blir någon sådan där beach 09, haha!

Var seg som tusan i morse när jag vaknade så jag drog helt enkelt på mig min hyperfräscha mjukisar och en t-shirt. Så snygg är jag. Skolan idag var seg men wolig ändå. Vi fick en ny klasskamrat, Sture, som hade vaknat ur sin vinterdvala och trodde att det var vår. Men stackars hade fel, och han var så trött så han orkade in flyga nånvart. Så han gick runt där på vårat bord, och när han hamnade på rygg hjälpte vi honom upp. Jag gav han också en loiten bit av min klubba, de tyckte han var mums! Idag har vo också roat oss med att jag spelade in roliga meddelanden till främmande människor på Saras msn, haha! vi alla garva så att rårarna rann. Vill också bara sända ut en ursäkt till alla ni stackars pojkar som blev drabbade, ni måste ha trott att jag är skadad, och det har ni ju iofs rätt i. eeehh jajaj!

På idrotten höll Marica och jag i en Yoga-lektion! Varför undrar säkert ni tusen läsare just nu, elle har väl aldrig varit på yoga? Och det stämmer, men vad fasen har man internet till då! xD Det gick bra iaf bla bla bla.

Efter pluughhhet gick jag till Gina och köpte en t-shirt som jag spanat in och även en sjaaaaaaal. Då blev jag glad.

Nu ska jag träna. yes yes yes


Tröja från Gina, 49 kr

                                                                                                                   
                                                                                         
  Sjal från Gina, 99 kr 
                        
                            

Kommentarer
Postat av: Moa

smal du blivit ellepelle!

2009-03-24 @ 00:03:56
URL: http://injectiion.blogg.se/
Postat av: Elle

Nae, tycker du!? :O :D

2009-03-25 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0