Söndag alias tråkigaste-dagen-på-hela-veckan-som-inte-borde-finnas-egentligen

Idag tittade Isac och jag på Walk the line, var väl bra, okej helt enkelt. Sen så rakade vi av Kajsas hårbollar, ni vet sånna där tovor som sitter alldeles in på huden och är jättestora och äckliga. Usch! Stackars Bajsen. Men nu är dom borta!
Sen låg jag och mösade med hännä jäääähhääättelänge för jag har saknat henne så! Myspysälsklingen <3
Innan maten körde Isac och jag ner till isen och räsade, jääh. Jag körde skitbra som fan och ba sladda genom kurvorna. Jääh igen. Sen gick vi in och åt och sen fick vi skjuts in till Kisä och tog tåget hem igen´! Så skönt att komma hem igen, till gigantsängen och allt ^^ Åh jäh. Har ju nät nu mä, wonderfuulll!


Jag älskar Isac också, kände att jag bara behövde säga det.  Så att ni vet.- För nu gör ni det.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0