Torsdagen

Bläää dag. Just nu ligger några av JB's lärare längre ned än någonsin på min lista kan jag säga. Mänskliga lärare, finns det? Ja, nu ska jag inte dra alla över en kam, det finns jättebra lärare, men jag vill abra säga att istället för att ta in vem som helst som kan något om ett ämne när det är brist, ta istället in någon som faktiskt kan lära eleverna något!
I grund och botten borde man erbjuda högre löner för lärare så att fler utbildar sig , och även vara hårdare på den sociala biten, för den är den viktigaste! Så. Nog om det.

Imorgon blir de woooligt! Ska hjälpa treorna att fota på UF-mässan, tihi.

Nu ska jag titta på Simpsons.


Tjo och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0