UF-mässan!

Tjoho, detta var nog höjdpunkten i mitt liv på ett flertal hundra år sisidär! Treorna på JB hade fått i uppdrag att filma och fota åt UF på mässan, bilder som de senare kommer att använda till hemsidan osv. Men då vart några ur fotogruppen i trean sjuka så jag fick hoppa in och hjälpa till ^^ Var där från halv 8 till 6 på kvällen, lite lagom ont i fötterna sisodär efter att ha kutat runt som en tok på marmorgolv i ett par utslitna tygskor, inte att rekommendera kan jag säga! Hör av mig senare om jag får med någon bild ^^

Idag åkte vi ut till das skogenhåsen. Vart att äta jordnötter och halvslumra till melodifestivalen. Däremot vart det faktiskt ganska kul i slutet när de giva flickfavvosarna Måns och EMD och Alcasar fick de lägsta poängen. Fatta va jag garva när man såg deras sura miner när de fattat att de inte skulle vinna xD Hon som vann, Malena eller vad fasen hon heter har faktiskt humor och har tagit hela tävlingen lite på skämt, så jag tyckte att det var roligt att hon vann faktiskt. Att Af Ugglas kom tvåa och före "dom-normala-populära-som-gör-samma-jävla-tråkiga-låt-som-låter-likadant-som-alla-andra" tyckte jag var det roligaste på hela kvällen. Men någon musik, det lär vi aldrig få höra i den här tävlingen.

Nu ska jag lägga mig och lyssna på lite, ja, musik och bara CHILLA BIFFEN MED LÖKEN.

Inga pussar idag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0