Utvilad, at laaaast

Jag <3 vår säng. På riktigt. Det är äkta kärlek vi snackar om här, för guuuuuuud så skönt jag sov! Jag svär på att jag log i sömnen för jag kände mig helt utvilad och lycklig för första gången på länge när jag vaknade. Mhmm

Idag är det svinkallt och jag fryser nästan så jag darrar! Ska stanna kvar en stund efter skolan för att Helen ska hjälpa mig med min databas till Tjejprylar, så snart kommer buisnessen igång! ;)

Erika som är världens snällaste på riktigt ska stanna kvar med mig och sedan följa med mig och handla lite mat! Puss på henne <3

Ikväll blire nog plugga som gäller.. I stora sängen.. Ja. Ja, så blir det.

Kommentarer
Postat av: Erika

pusspuss <3

2009-03-02 @ 11:53:34
URL: http://sondebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0