You drive me crazy, 'cause you're crazy beautiful

Onsday som dom säger på sexan... Vaknade faktiskt pigg och gla idag. Hade webdesign och det gick bra som vanligt, woligt woligt. Efter plugget begav jag, Moa och Sarabara (eller Barasara? haha) oss till Ikano där det först vart lite käk, hrmmmffmffff, och sen in på lite affärer. Sara och jag köpte varsit par skor, Moa och Sara köpte lite kläder och jag köpte också min kjol! Ja juste, handlade mat också :)
 
Sen drog vi hem, Isac åkte hem till Rask, som vanligt... Så jag startade tvättmaskinen och gick ut på en långpromenix! Tog med mig Mumsisen också (kameran) och tog kort på massa fågelfän. Vart helt chockad när jag kom hem och hade varit ute i två timmar, men det var sperskönt iaf!

Nu ska jag duscha, hänga upp tvätten,kanske ta nåt litet och äta och skriva klart engelskan, gäähähg.

Ikväll ska jag titta på Fantastic Four som kommer 21.00 på sexan.

Det var min dag det!

Dagens inköp!




Fina pippijoglar var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0