Backdrunkness of doom

Oooooooookej, ber om ursäkt för det förra inlägget, som jag inte ens kommer ihåg att jag skrev, hmm.
Iaf, Jag och Jocke lyckades iaf med vårat uppdrag med Danne, kanske lite för bra? xD Men roligt som attans var det och jag har nog aldrig skrattat så brutalt i hela mitt liv! Även Rasmus och Jimmy kom och det va rooooooligt!
Däremot vart det kaaaaaaanske en aning mkt sprit då kvällen slutade med att 4 av 7 hulkar xD Haha, There was some serious ilness there duude.

För övrigt har jag aldrig sett en människa dricka så mycket som Danne gjorde igår! Jäääävlar säger jag bara. Så det är inte konstigt att han fortfarande mår illa xD
Min planering höll nästan helt perfekt eftersom vi alla faktiskt däckade vid 4 någon gång, däremot så sprack det lite idag då vi  fortfarande inte har kommit iväg och repat xD Men som sagt, alla mår väl inte sådär jättebra. Och mitt huvud håller på att implodera.


Nu ska jag sova en skvätt och sen ska vi sätta igång!
Bilder (Som jag lovar att ni vill se) kommer senare!


Wääk, Alvedon hjälp mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0