Bered er på ett låååååååååååångt inlägg........

SORRY för dålig uppdatering i helgen, men de är ju så dä ä. Ah. Börjar la med fredagen då vi åkte ut till skogen. Betsy Boop var mä där och vi kom på en woolig sak att ge till våra män, fnizzZZzzz. Så vi var ute hela eftermiddagen och fotadeuuuuuuuuuuuu, hoppsan, somnade på tagentbordet, ah öh, det var superkul i alla fall. Fast jag kunde dock inte sluta dreggla över Nellies överflödiga skönhet! Gah, hon måste va den snyggaste kvinnan jag känner! GrrrRRrr.

Jäh. Sen grillade vi och fixade klart presenten, blev inte klara förrens långt in på natten.

Hm, de va nog allt.


Jaapp, och sålördagen då, som nog är den roligaste dagen jag har haft på länge iaf. Jag, Isac, Nellie och Mahdi tog bilden till Söderköping där vi glassade (haha) på Smultronstället. Köpte glass för sammanlagt 400 kr, bra jobbat! Men guuuuuuuuuuud va smarrigt de va! Jordens största glassar! Jag tog en rock 'n' roll och den var väldigt god, men det vart lite mkt så Mahdi fick ta min munk och mina rester, precis som han fick för alla andra! Haha, sicken gullig liten pöjk hon har skaffat sig! Det var otroligt trevligt, uuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart trevligt! Weiii ^^ Sen gick vi upp för ett berg och de va JOBBIGT och jag konstaterade än en gång att min kondis är obefintlig. Sen börnade vi hem och så med musik på högsta volym. Härligt va de! ajuste, vi åt på donken också, AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH



Sen på kvällen drog vi in till Vimmerby och grilla och hade det trevlans. Mahdo och Nellie åt upp varandra bla.


Nu orkar inte Erfika hålla upp min dator längre så nu måste jag sluta och så. Sammanhängande det vart...blä. jaja. jag är trött!


zZZZZzzzzzzzzzzzz




Erkänn, hon är ju göööörhet!





Ni ser, dom var ju GIGANTISKA






Min glass! Den va ball, tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0