Dagens sensation

Är... Att jag åt frukost idag! Ja ni hörde! Utan att må illa ens. En macka med skinka på och ett glas vatten blev det. Detta mirakel hade aldrig skett utan de mumisga frallorna som finns på Coop som bara kostar 1 krona/st! Så spring dit och köp en till dig själv vettja, spring!
Ne, men ändå, det var skönt, och även om det inte var så mycket så är det en början i alla fall, för man måste ju äta frukost. Det är bara så att jag har fått en fix idé att jag mår illa på morgonen, men det är ju bara larvigt. Så, alla har hunnit med och antecknat så jag kan sudda? Bra!


Idag ska vi ha webdesignprov och sen slutar vi. Rätt skönt, jag har nog koll på det mesta så det går nog bra!
Men först har vi mentorstid och ska bestämma en aktivitet till friluftsdagen... Och vi får bara vara i industriområdet utanför skolan, och det får inte kosta mycket, eh ja! Förslagen bara rasar in!

Kurragömma och minigolf blir det, sådär underbart seriöst som Sagoprinsen alltid är! ÅÅHHH va roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0