Den oändliga resan till Enköping. Del 2

Jaaa, då var man på väg då! Just nu befinner vi oss i Katrineholm tror jag. Eftersom både Betsy och jag har lika bra lokalsinne som en daggmask (Inte för att jag vet om de har bra lokalsinne eller ínte men jag gissar på att de inte har det eftersom de inte har ögon och bara kravlar runt i jorden och har sig) Så är det Isac som får visa vägen, haha.

Resan har hittils inte varit så jättespännande, Bettan har nästan fått vattenplaning en gång och fick nästan en hjärtattack, men annars har det varit lite segt. Så jag läser lite, och sjunger jäättehööööögt och överdrivet till musiken. Just nu är det Queen - Bohemian Rhapsody, favoriten man aldrig tröttnar på!

Attans! Nu börjar jag bli kissnödig.


Ja! Nu kom Anzie-Panzie in på msn!


Och DÄR dog min dator! Vill bara hälsa en kärlekskram till blogg.se som på någe vis såg till att mitt inlägg sparades! <3


Haha, Nu äter vi Pringles o dä ä goth, fast nu känns det inte bra längre, så nu åker locket på! 


Nu är vi i Strängnäs -Det går framåt!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0