Everything's not broken, but everything's not fine.

Jahopp, innan jag kommer in på mitt deprimerande klagande så vill jag bara säga att mammas fest var jättelyckad och att det gick jättebra för oss att spela! Superkul var det, och jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv. Inte mamma heller ^^




Nu till klagandet. Förlåt, men jag måste! När Jocke och jag buggade på festen så råkade jag ramla, och något slags ben i mitt smalben måste ha gått av. Känns det som iaf. Och så glömde jag typ allt hemma hos mamma eftersom vi fick stressa iväg hem igår. Ooooooch så är jag så nedrans trött så det finns inte, ont i huvudet och hungrig är jag också. JAG VILL HEM OCH SOVA. Och jävla pissigt väder är det också. Blä.
Jag vill hem till älskling och krypa ner under mitt tjocka duntäcke. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0