Den oändliga resan till Enköping. Del 1

Ja! Vi har inte kommit iväg ÄN och det börjar kännas lite sent. Muttveck.
Men Isac och jag har iaf gjort iordning lite matsäck! Äggmackor och en flaska vodka, Nej! jag mena loka, och ett glatt humör! (Eller hur var det dagisfröken alltid tryckte i oss, med ett falskt leende som sa Varför-i-hela-fridens-namn-är-jag-ute-i-en-fucking-skog-med-ett-gäng-fucking-skogstokiga-äckelungar-som-snorar-på-mina-fucking-byxor?)


Helgen ser ut såhär:

Fre 17.15- 20.00
Åka biiiiiil

Fre 20.00-21.00 Äta tacos

Fre 21.00- 04.00: Supa järnet. Jocke (Bror) och jag har kommit överens om att vi ska supa Danne (Bror nr. 2) under bordet. Roligt! (Kan däremot bli lite svårt då människan är 2 meter lång och brukar dricka en halv sjuttis direkt ur flaskan på en halvtimme och bli lite lullig)

Lör 04.00-11.00:
Ligga däckade i alt 1: Sängen alt 2: golvet alt 3. På Jockes mage

Lör 11.00-01.00 Repa utav bara helvete!

Sön: Åka hem!

Ser ut som att detta kommer bli en jävligt väääääääärd helg!
Nytt inlägg med fortsättningen av Den oändliga resan till Enköping kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Moa

have fun dudes and dudettes :D

2009-05-08 @ 18:18:13
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0