Fucking blogginlägg

Ja, nu är man tillbaka i "fucking" skolan (Citat: Skogsturken) och det suger kamelkuk som IV-barnen skrek igår på bussen. Har sovit ordentligt i kanske 2-3 timmar inatt. Orsaken var fucking kattjävel som skriker utanför lägenhet och gör tjocka Bajsen orolig så att hon också börjar skirka -.-' Enda sättet att få henne o hålla käften var att klia henne på magen, så det gjorde jag... Hela natten... Vågen för mig, ett två tre woooaaaaah. Pust. Vad gör man inte.

Så, matte nudå. Fan va pepp! Ska träna till fucking nationella... Alltså, fy fan va onödiga de är. Inte sant? Blä. Men nee, de är nödvändiga säger Emma. Ååh så nödvändiga de är. Lärare ibland alltså... Gah.


(Som ni märker så har jag en till sån där jag-orkar-inte-engagera-mig-och-klagar-på-allt-och-alla dag men vafan, ja. Lovar att vara gladare imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0