Hej hej hallå bajsboken

Tjenna! Åhh va gulliga ni är som läste mitt 75 mils inlägg, det är för er jag skriver, mina trogna läsare, och hädan efter ska alla mina inlägg vara på 1500 ord och handla om moral. Bara för er skull!



Eller inte. Men va roligt att man kanske skriver något vettigt iaf, maha! Fast nu dröjer det nog en stund tills det kommer ett sådant igen. Så att ni inte kissar i trosorna av upphetsning.

En som däremot faktiskt håller på att kissa på sig är jag. Sitter och kollar på hockeyn så toan får vänta! Iofs så står det 1-0 så jag skulle hinna gå, meeeeen låt oss säga att jag är lite lat också! (Y)

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHH! 2-0!!!

Haha, där ser ni, det är inte alltid fel att vara lat ;)

Jag ska också passa på att sända en liten krya-på-dig-puss till Moas hår som känner sig lite dåligt <3


Imorgon mina vänner, Då, dåååååååååååååååååååååå far vi iväg till stora (Se lilla) (Men otroligt trevliga) (Och mysiga) (och, nej, detta blir löjligt) staden ENKÖPING!

Jäh! "Wööhoohööö vi har slutat nian!" typ, för fasen va roligt det ska bli! Så jag sitter nu och fixar in massa härlig musik på Godsaken som vi ska koppla in i bilen under färden. Peppen är hög!


Betsy Boop agerar sexii driver, och något säger mig att det kommer bli en spännande resa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0