Helt outtnyttjad ledighet.

Idag var jag ledig och gjorde jag något vettigt? Näää

Jag började morgonen med att svimma i duschen, bra där Elle. Som tur var har jag en stark pojkvän som kunde ta emot mig när jag helt plötsligt ramlade på honom (Y)

Tjaaa. Sen cyklade vi ner på stan (Det var iofs ganska bra) och jag lämnade tillbaka min bok (Det var också ganska bra) Men sen dess har jag inte gjort något vettigt.
Jag har inte läst, jag har inte skrivit på mitt arbete, jag har inte tvättat och jag har inte fotograferat kulor. Bajs på dig Pelle!

Men vi var i alla fall på Vallarocken och tittade på Pedro, det var kul.


Jag har även idag konstaterat att alla killar borde vara gay.
Vad är det egentligen i deras hjänor som inte finns i andra killars hjänor? Något way important i alla fall.


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0