Hrmfff

Tjabba tjena hallå... eller nåt... Eller inte...


-"Det känns inte riktigt bra nu"  Har ni sett den reklamen? Jag tycker den är lite halvkass, idén är rolig men det håller inte riktigt ända fram. I alla fall, det känns inte riktigt bra nu, av någon underlig anledning.
För allt borde kännas kalasbra just nu.

- Jag har mvg i matte
- mvg +(wtf?) i mediekunskap
- mvg i webbdesign
- troligen mvg i datorkunskap
- mvg i foto
- mvg i idrott och i resten vet jag inte än.
- skola endast måndag
- Ledig tisdag förmiddag
- Till Stockholm och besöka SVT tisdag eftermiddag
- Ledig onsdag
- Friluftsdag torsdag
- Bettans student fredag


Trots allt detta braiga så känns det inte riktigt bra... Och jag förstår inte varför.
Bajs. Bajs bajs bajs. Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0