LÖrdag

Sov länge idag, till 12! Men skönt va de, inte för Isac för han va bakis, maha! Vy ciklade till Viktor där Isac glömt sin väska och sen stekte vi ägg. Jag lyckades äntligen skicka in min volontär anmälning till Putte i parken, så jääävla värt! Jag <3 Festival.

Sedan låg vi ute i solen och stekte en stund innan J&Ö kom och hämta oss, så bar det av till skogen. Sedan dess har jag bara jobbat. Pust!
Fotograferade alla kulor när jag äntligen hade lite bättre miljö, och det tog 3 ½ timme. Sedan dess har jag bara suttit och redigerat lite och gjort en framsida till katalogen osv.


Nu är jag superdupermega trött och funderar på att lulla snart, men först ska jag göra kvällsgympan!


Tjapå're



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0