Ny design

JÄJJ! tänkte du nu... Eller så tänkte du kanske på att det är svinkasst väder ute, eller att John bauers mat smakar som ruttna ägg (Liksom hallå, hur fan misslyckas man med kycklingsallad? Det går ju förfan inte) Eller kanske på att Erika är fin i mörkt hår. Vad vet jag. Jag tänker iaf på att jag vill hem och sova. DIRRR AZZZZ. Fast först måste jag handla maaaaaat, för den är typ sluuuuuuuuuuut. Funderar på att börja leva på nudlar 24/7, mat är ju så nedrans dyrt! Fast då skulle jag nog tappa ännu mera hår, pga den totala vitamnbrist jag skulle få.


Alltså egentligen, vafan skriver man i en blogg egentligen? Vad skriver jag? Varför läser ens människor min blogg? (Jag vet att iaf Sara, Moa och Erika gör det, alltid nåt!) Isac undrade här om dagen varför man läser bloggar, Men et är väl för att man är nyfiken? Det är roligt att se vad alla har för sig, vad som rör sig i andra människor huvuden som man inte skulle fått reda på annars. Sen så finns det ju bloggar som är helt värdelösa (Enligt mig) som Dessie och kissies och kiss o bajs och hela fadderullan, men de läser man helt enkelt inte. Inte för att min blogg är särskillt vettig, men att skriva ett helt jäkla inlägg om hur pinsamt det är att handla toalettpapper, hallå? Nae. Det funkar inte. Nu har jag nog tappat bort min poäng här någonstans.... Ah, men jag tycker i alla fall att det är roligt att skriva här, så det tänker jag fortsätta göra, mahwaaa.

Medieproduktion nu, och vad gör vi? Nä juste, ingenting! Haha, Rickard tycker nog att jag är den jobbigaste eleven EVAAAH, men han är så wolig och skojja me ^^ Tihi.


Nu skulle vi visst bestämma oss för att göra någonting, och sen göra det. Haha. Rolig han är xD



Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag läserrrrr hihiehie sådäså

2009-05-05 @ 13:25:42
URL: http://bajskvinnan.webblogg.se/
Postat av: Toooovvveee :D

Hjälpa mig med min blogg? :)

2009-05-06 @ 16:26:15
URL: http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0