Partyprinsen

Ofantligt rolig kväll igår! Först in till Lkpg med Isac, Bettan, Mahdi och Orvar där Nellie shoppade skor, och sedan stack vi och handla grillmaterial som vi sedan grillade. Eftersom Isac fyllde 18 så höll jag ett 3 meter långt tal om våran tid tillsammans, haha!

Efter ett antal tequila shottar så drog vi till Stångan där klassen var! Roligt som attans att träfa folket, och Mirre, ja, jag säger bara Mirre! Du ska veta att jag minns allt. Och jag menar fortfarande allt jag sa :)

Sedan drog vi hem till stugan där jag inte riktigt var med på vad som hände.. Kändes lite halvjobbigt där ett tag, och sedan så flippade PC och sparkade sönder våran grill, utan anledning, lol.  Är det något jag inte gillar så är det människor som sabbar för andra när man är på fest. Kan man inte ha kontroll på vad man gör när man är full så klarar man helt enkelt inte av och dricka, fjortisfasoner är det! Och det skulle jag ha sagt även om det inte varit hemma hos oss, Pojke lilla!


När prinsarna gått kom Olle, Lana och Nisse hem till oss, men jag var lite halvlost sådär så jag var inte riktigt med i leken. Däremot så kokade jag korv åt sällskapet, innan jag somna brevid Bettan och Mahdi xD


Tack o tack sällskapet!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Desamma =)

2009-05-22 @ 23:36:55
URL: http://bajskvinnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0