Sömntuta

Tja! Tittade på en film om mattens historia och jag sov. Så nu har jag ränder i ansiktet efter tröjarmen, BRA Elle!
Men det vart sent igår, var i trädgårn med Moses, Isac och Co så kom inte hem förrens vid halv 12. Men kul vare!


Idag såg Isac och jag en död ekorre på vägen när vi gick till skolan. Stackars plutt!

Aja, Imorgon är jag LEDIG bara för att jag är BÄST och gjort klart allt. Är LEDIG nästa onsdag OCKSÅ. Och sen kanske jag får ledigt på resten av mattelektionerna med, kanske! Livet är underbart hörrni!

Idag ska jag till bibblan och lämna tillbaka en bok, och sen ska jag hem och göra klart ett arbete och läsa lite, i sooolen.


Intressant inlägg!    YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0