Borta bra men hemma bäst

Jahopp, då var man hemma igen, slutade strax innan 9, haha. Provet var lätt så det tog bara 40 min typ. SKÖNT.


Ja, nu har det gått 35 min innan jag började på det här inlägget, det beror på att  bror ringde och ville vara lite social inann han skulle iväg till jobbet, ett av de tre han har. haha. Denna gången var det musik och dans-skolan där han är gitarrlärare, annars jobbar han också på gitarrshopen och på statoil. Ja, lilla gubben, han är snäll han. Och är nog den mest sociala människa jag känner. Han är nog den enda jag kan prata i telefon med i timmar utan att det blir långtråkigt ^^ Ska bli roligt att träffa han på fredag, då det ska pimplas bärs i hans nya ungkarlslya, weei. Sen ska det repas! ojojoj, bara en vecka kvar efter enna helgen, rooligt!

Ska bli underbart att träffa familjen igen! Det är inte förräns när man inte längre får träffa dem varje dag, som man verkligen inser hur mycket de betyder och hur mycket man älskar dem. Jag saknar dem hela tiden, nästan så det värker i mig när jag tänker på det. Uffa. Så för fasen, ta hand om era föräldrar och syskon! Även om de kan vara jobbiga ibland. För familjen är det viktigaste man har, och när de en dag inte är lika självklara att ha omkring sig, då ångrar man sig. Tro mig.


Så, nog med sentimalitet. Man ska tänka posetivt! Se ljust på saken. Då mår man bäst!
Och med dessa slagord tänker jag avsluta detta inlägg (Som för övrigt nu tagit 45 min att skriva)

Hai,hai,hai, hai (Som jocke sa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0