De e lungan vettu

Tja. Hejsan. Nu är det bra igen, bra bra bra.

När jag kom hemf rån yogan igår hade nämligen min älskade pojkvän städat, tvättat och tänt massa ljus. En stor sten lyftes från mitt bröst kan jag säga! Tänk så lätt en liten "deprission" kan botas!


Idag är det fredag och det känns SKÖNT. Har väldigt ont i min kropp, min höft har börjat strejka och så har jag träningsvärk så det bara skriker om det. Men det är bra, för då känner man sig duktig. (Ellinor fåren klapp på kinden av sig själv)

Visade för ens tund sen upp våra skräckfilmer/bildspel för ettorna på "Novembernattsgalan". Liiite överdrivet med tanke på att vi var tvungna att gå ner för trappan och bli fotograferade och få applåder, "Precis som på en riktig gala". Popcorn och saft med jordgubbar i bjöds det på också. Haha! Men nu är det gjort i alla fall...


Just nu känner jag mig FETT PEPP på imorgon då det är klassfest för Partyprinsen, woho!

Kulkul! Idag ska jag träna och sen är jag ensam hela kvällen. Vad göra?



Tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0