Friday night I'm in love

Tjena tjen mittbena!


Yes, it's friday night and I'm in love with... KAJSA!
Min lilla trollunge, mitt lilla hjärtegull, MITT ALLT!

Nej men seriöst, visst det kanske låter löjligt, men Kajsa är mer än bara min katt. Det är som att hon förstår vad jag säger, att hon vet när jag känner mig ensam eller ledsen.

När jag kom hem efter en heldags studiebesök på Dream Hack (Suck, sägger jag bara) Så kommer hon springandes mot mig när jag öppnar grinden och hoppar upp i famnen på mig. Då vart jag genast mycket gladare igen!

När vi väl kom in följde hon efter mig överallt, strök sig mot benet och så.
Nu ligger vi i sängen och hon pussar mig hela tiden! Lilla plutten!


Hon är den underbaraste varelsen som finns, och jag tror faktiskt att vi har ett speciellt band, lilla stumpan och jag :)




Ville bara dela med mig av lite kärlek! Nu ska Kajsa och jag dela en chipspåse och titta på film :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0