Gott och blandat

Go'kväll på er! Ganska roligt att Erika tyckte att jag skulle skriva ett blogginlägg precis när jag tagit upp blogg.se? Hihi


Har inte varit så mycket nytt här på sistone, förutom kattungarna då. Jag har haft det lite sådär, det har varit lite jobbigt och så, men nu är det på väg upp igen :)
Jag har ju såna därsmådippar ibland när det inte känns bra, men lyckligtvis går de oftast snabbt över. :)


Idag har Ellinor varit duktig.Diskat och sen cyklade Mirre och jag iväg till träningen fastän att det spöregnade ute. Det gjorde vi bra tjejen :)

Isac är hos Rask, så att trösta mig själv för att jag måste sova ensam bytte jag mitt överkasst. Finns det något bättre än att lägga sig nyduschad och fräsh i nya lakan och allt doftar rent och är mjukt? En av de bästa känslorna som finns tycker jag :)

Imorgon har jag kompledigt för öppet hus och det känns jäkligtgött måste jag säga! Jag ska passa på att städa lite, och sen ska mitt skabb-hår få en lite make over! Spännande haaaaaaaaa? ;)
Tänk va jag tröttnar fort,haha.


Jaa, det här blogginlägget var ju intressant. Förlåt om jag gjorde dig besviken nu Erika..


Nu hänger mina ögonlock halvägs ner så nu ska jag somna till Scrubs.

En annan sak som är dålig med att sova ensam är att Isac inte är här och stänger av tv:n efter att jag somnat.


Dagens i-lands problem? :)

Kommentarer
Postat av: Ewejka

thihi, huvudsaken är att jag har nått att läsa :D

2009-11-20 @ 00:19:20
URL: http://fuckedthoughts.blogg.se/
Postat av: emma larssom

Haha fy vad lika vi har det, sitter också och deppar över att Krille ska sova borta andra dagen i rad och lider av exakt samma problem - ingen som stänger av tv:en efter jag somnat!

2009-11-20 @ 13:57:44
URL: http://emmalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0