Helgen

Måste faktiskt få säga såhär på veckans sista timmar att denna helgen varit överraskande bra! Den har varit skön, liksom, lugn och fin :)

Jag har tränat, pluggat, myst med Fin-Moa, städat och gosat med Kajsa. Jag har haft det fint och fräscht i lägenehten, sovit i rena, släta lakan och brett ut mig så mycket jag velat i sängen. Utan en lat pojkvasker som bara sitter och spelar datorspel med lurar och skriker kvällarna långa och skräpar ner och klagar.

Jag är väldigt känslig för smuts, lukt och sånt därnt "äckligt" så när jag får ha det fint och fräscht så mår jag fantaskiskt bra. Hur vrickat det än låter...

Jag är lite sne sådär, men det är bara charmigt ^^ Eller hur xD


Nu ska jag titta klart på ´Mitt feta stora grekiska bröllop` och sova i min nytvätts-luktande säng utan smulor och svettiga armhålor! Hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0