INGEN TID

Nej juste, jag har ingen tid. Jag orkar inte mer!

Lägenheten ser för första gången ut som ett bombnedslag och jag mår bokstavligt talat dålligt när det är så, illa, nästan spyfärdig. Och tvättkorgen är överfull och det är ett stort berg i diskhon, MEN, JAG HAR INGEN TID, för det är så himla mycket annat som ska hinnas med, plugga, träna och handla mat. Jag hinner inte, det går inte.
Känner mig så missölyckad nu på senare tider, plugget går inge bra (Enligt mina mått alltså) jag har liksom tappat allt, känns det som..

Men nu har i alla fall jag och tjejerna tagit tag med hårdhandskarna vad gäller träningen. Var på ett gympa-pass med Moa och Mirre igår, och idag ska vi på yoga, imorgon ska vi på aerobics och på söndag ska vi på dans. Så det känns skönt i alla fall. För nu ska de där extrakilona bort! Bort bort bort!

Så det är ju på väg upp nu igen, jag känner mig rätt glad ändå om jag bara får städa och göra bra ifrån mig på seminariet nästa vecka. För nu är det ju itne långt till jul, OCH DET HAR BÖRJAT SNÖA! Det gör mig glad ända in i själen, kan jag säga er, mina vänner :)


Det här ska nog gå bra, ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0