Kissemisseungar

Tja bruden!



Nu är det såhär va att jag inte uppdaterat på ett tag. Och så kan de va.
Nu till helgen!

Som de flsta redan vet så fick KajsaBajsa sina ungar i lördags ^^ WIIIII

Ni ska bara veta hur rädd jag blev när hon kom alldeles blodig, och när jag såg de små, små ungarna ute på stenarna under trappan, ja, jag vart livrädd. Men vilken lättnad att de levde! Det var knappt, eftersom de var alldeles iskalla, men efter en halvtimmes gnuggande i händerna så vaknade dom till. Sedan kom det som sagt tre till och det är så roligt, för alla ser olika ut! (Kan lägga in en bild när jag kommer hem, glömde minneskortet)


Och nu ligger de hemma i lägenheten och myser, de små liven. Och Kajsa är världens gulligaste mamma!


LYCKA. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0