SEG

Hej, Hej, hemskt mycket Hej. Typ.


NEJ, jag har inte uppdaterat på ett tag, typ ganska länge sådär, men jag har liksom inte haft orken sådär. Och hela helgen var det ju fullt hus i Kisa. Haloweenfest och grejer. Kul sådär. Isac och jag klädde ut oss till Jeanette och Örjan. Yes.

Isac råkade glömma vårat inrenet hemma i skogen, såå man känner sig lite lost sådär. (Ganska ghemskt egentligen att man blir så handikappad utan internet)

JA. Känner mig så himla trött dessa dagar, skulle ha pluggat igår men icke då. Vet inte vad jag gjorde egentligen? Jo, vi åt tacos. Och jag höll på att dö för att Isac hade råkat köpt stark tacomix och sås! Det bara brann och jag vart as-arg. En ganska rolig rgej med tacosen dock var att jag kom på ett nytt sätt att vika tacobrödet på när jag drömde, så jag testade det igår och det var asbra! Kalas ju att man kan vara smart när man sover, tihi.


Vad säga? Projeket ska bli klart idag, så vi får la ta och ta tag i detta snart, klippa och ha oss.

För övrigt så ska jag träna, plugga och städa idag.





Två bilder jag roade mig med att göra igår då jag led av brist på skaer att göra (Råkade glömma att jag var tvungen att plugga)








o dä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0