Tjofräs

Tjenis!


Idag sa Isac att min träning började ge resultat och att jag såg smalare ut! Det gjorde min dag kan jag säga ^^


Igår var vi först och handlade lite i Tornby, sedan när vi kom hem åkte vi och tränade på Friskis & Svettis-gymmet i tannerfors i 2 h! Jag kände mig mest obekväm bland alla stånkande svettiga män, pinnsmala tjejer och ögon som glodde, så jag håller mig till jumpan! Men Isac ska börja där i alla fall :) Måste säga att jag inte hade något emot att se honom lyfta tyngder osv, min lilla hunk ;)


Sedan när vi kom hem lagade Godbiten en jättegod middag med tortelini och bacon i grädde, MUMS!

Har blonderat håret mer med, så nu har jag hamnat i det där stadiet då håret ser jätteslitet ut och fäller vid minsta lilla beröring. Men jag har inhandlat hårinpackning som förhoppningsvis ska råda bot på det!


Var inte i skolan idag heller, för inatt och imorse har både Isac och jag haft kramp i magen och mått illa. Och alla vet väl hur det är att vara i skolan och ha skitont i magen? Något man helst vill slippa! Har lite dåligt samvete för att man varit sjuk så mycket, men vad ska man göra i dessa tider?
Imorgon ska vi i alla fall på studiebesök på Dream Hack. Ingenting jag ser fram emot men, vad göra?


Har inte direkt några planer inför helgen... Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG HAR! KOM TILL VÄRMLAAAAAAAAAAAAAAANDDDDD! :D <3

2009-11-26 @ 20:54:49
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0