Bajsdag

Japp. Så är den här dagen. Som bajs. Riktigt dålig alltså. Visst den kunde varit värre, men nu känns det riktigt dåligt.

Tror det är mest på grund av att matteprovet nyss gick käpprätt åt helvete. Åt helvete. Eftersom vår fotografering vi gjorde igår till projektet drog ut på tiden, så hann jag inte plugga. Och så var jag så jäkla trött så jag somnade sittandes med matteboken i händerna. Bra där Ellinor, Bra!

Ett matteprov är väl inte så mycket att bry sig om egentligen, men det är mig jag är besviken på. Blä. Känner mig jättekass nu...

Som grädde på moset glömde jag minneskortet imorse med alla våra bilder på, så det blir inget redigerande idag. BAJS. Detta är verkligen inte min dag...


Hur är det med er då? Är det bättre än med mig?
Skönt med höstlov snart, eller hur? Jag åker hem på fredag och det ska bli så skönt, jag behöver verkligen det! Längtar till att få träffa Anna och Jenny, och familjen och släkten. Jag får försöka tänka på det så jag inte går ner mig i "allt-är-skit-och-jag-bara-klagar-på-allt"- träsket...



Tur att man har musik en dag som denna <3

Kommentarer
Postat av: jenny

när vi ses kommer du ha glömt allt skit du har i ditt liv, det vet du! det kommer bli grymt! längtar<3

2009-10-23 @ 18:31:36
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0