En liten dipp

Ja, ingen vitlöksdipp alltså...

Förra inlägget var kanske lite väl bryskt och tjatigt, men det var så jag kände då så det får vara kvar.
 Nu ligger jag ensam i sängen och har just överskridigt maxgränsen på bredbandet. Pust. Och det har bara gått 10 dagar! Isac kommer att döda mig när han kommer hem.

Känner mig lite sådär nere för ögonblicket. Jag är ensam i en liten lägenhet med supersegt internet och två kanaler på tv:n att titta på, så det kanske inte är så konstigt...
Kan nog också vara för att gårdagen gicksom den gick. Lite synd. Men det kommer ju fler kvällar...

På tal om det så såg jag även imorse att det låg en uppdragen bräda på tomten, och jag har ingen aning om var den kommer ifrån. Förstår ni nu varför jag blir arg på sånna människor som tror att dom kan göra vad dom vill när de är hos andra? För nu kommer våra hyresvärdar att se den där brädan och fråga varför och vem som har dragit upp den och då måste jag förklara på något sätt att jag hade lite människor hemma och att det kom personer jag inte känner som var fulla och jobbiga som förmodligen dragit upp den. Låter inte allt för ansvarsfullt, eller hur?

Nej, no more säger jag bara. För tillfället är jag riktigt less på oansvarliga människor. Visa lite vett, tack.

jaja. Nog om det. Det är väl ingen katastrof eller nåt och man kan tyckas att jag förstorar upp det hela. Men ni som vet hur mycket den här lägenheten betyder för oss och hur mycket vi kämpat för den, tror och hoppas jag förstår. Punkt.

Funderar på att kanske ta mig en liten cykeltur till Ekholmen, men Isac sa att det var punka på mitt däck, bör nog kollas upp innan jag åker.



Kajsa hälsar. tror hon saknar sin Gudmor. Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Mirre

Kajsa<33

2009-10-10 @ 19:25:45
URL: http://bajskvinnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0