Hej

Svejs!

Idag är det fredag och det är kalaskalaskalas bra! För idag åker jag och baby boo hemtill Enköping, alltid lika skönt! Lilla Bajsa-Kajsa ska också åka med för hon ska vara hos mamma :)

Igår fick jag mina uggs, tihi! De passade perfekt och är jättesköna, men de ser väldigt stora ut. De ska ju se lite större ut, och ingenting kan ju se normalstort ut på mig, så det får man väl ta. Hoppas att det inte ser allt för jävligt ut...
Åkte även till rusta igår och köpte en rosa mopp (ROLIGT) och lite sånt, handlade lite mat och dant.

Superskönt att älskling kom hem, verkligen! Jag höll mig inom 5 cm avstånd från honom hela tiden, vilken han tyckte va lite jobbigt och försökte jaga bort mig genom att gnugga sin skäggstubb mot mitt ansikte, men det gjorde inte så mycket, för jag har ju saknat honom sååå ^^

Nu är jag JÄTTE hungrig för jag försov mig lite i morse och hann inte äta något. Vaknade vid 7 och bussen går halv 8 så jag fick stressa lite, men jag hann i alla fall. (Intressant och veta va?)



JAJA. Nu är det en kvart tills vi får gå och äta. De säger i klassen här att det blir bajs på lunch. Låter bra (y)



Ha en skön helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0