Ingen deprission

Jaha, nu är min "deprission" som alla kallar det över, och den varade bara en dag, måste vara rekord! Det jag menar är att bara för att man är lite nere så behöver man inte vara deprimread för det! Fick igår frågan -"Hur är det med din deprission då?" bara på grund av att jag skrivit "Orkar inte mer" som status på FB. Då blir man lite sne, eller full i skratt. Båda två kanske. För varför får man inte vara lite nere då och då? Det får man väl? Utan att vara deprimread? Jag behöver i alla fall det, för jag kan inte ignorera mina känslor. Så. Vill ni inte förstå eller bry er, bara ignorera det då istället för att göra er lustiga. Just då uppskattas det inte.


Fick just ett sms av Moa att vi ska träna klockan 18 istället, så nu hinner jag inte skriva ett milslångt inlägg som jag tänkt från början! Hade tänkt skriva lite om min tid hemma och pappa och så, men det får bli ikväll eller imorgon istället :)


Jag tror förresten att jag har brutit min "tån som är innanför lilltån" när jag slog i den i byrån nyss förresten. Ont som fasen gör det i alla fall! Kanske ska kolla efter?
Aaaah den är jättesvullen blödde gjorde det i alla fall! (Y) PLÅSTER.

Puh. vilken nödsituation.  AH MAJ GAD liksom. Nej kanske inte det nej. trött idag Ellinor? Jaaaadå.

En annan viktig sak att skriva upp också är att jag är kissnödig. Just i detta NU! Toalett säger vi på det.



Sen säger vi hejdå också. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: jenny

saknar dig med baby!

läääängtar till höstlovet alltså!

<3<3<3

2009-10-06 @ 18:22:27
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0