Let's shoot them demons down

Jag må vara den klantigaste människan på jorden just nu. Ja, ni hörde säkert om min tå, som fortfarande gör lika ont och är lika svullen men liiiiiiite blåare, som jag slog i igår. Farar för att det faktiskt kan vara en liten spricka, då det påminner om den där hemska sommaren för 1 år sen då jag gjorde sönder min stortå.. Menmen. det läker snart! Eh, ja, vart var jag? Ja juste! Och så imorse när jag fick lite bråttom ut till bussen och kom på vid grinden att jag glömt min iPod, så sprang tillbaka och halkde i vår stentrappa. Landade på ryggen/svanskotan. AJAJ. Tror nästan jag skvätte en liten tår där...
Kort och gott så kan man säga att jag har ont lite överallt nu, och har man en anledning att gnälla så ska man väl använda den :)


Tittade just färdigt på bröllopsduellen, och nu började det klia i fingrarna på mig. Jag vill göra något! Möblera om eller nåt sånt, men det är ju lite svårt i lägenheten... Finns ju inte överdrivet mycket yta att ändra på så att säga. Hm, vad kan man göra då da? Skulle jag haft ett badkar skulle jag definitivt ta ett varmt bad! Men det hade jag inte nej. Man skulle ju iofs behöva tvätta, och damsuga, och panta brukar. Meen det orkar jag inte göra just nu ^^

Vart även bestämt att vi ska åka hem igen näst- nästa helg och fira farmor ^^ Det känns bra i magen :)



Nu ska jag hitta på en annan ursäkt att slippa hemsysslorna. Kanske är det Hemmamakens tur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0