Man kan om man vill

Kom hem från skolan med lite halv-ångest sådär. Mycket att göra. Plugga, diska, tvätta, städa, träna och allt var det var!
Men nu är det ca en halvtimme kvar tills jag ska börja ta mig ner och bli upphämtat av Moa+ hennes Pappi till träningen och jag har faktiskt hunnit med det mesta!
Så fort jag kom hem gav jag Kajsa mat och lade in en tvätt, diskade och la mig för att läsa texten om The Enlighenment (Upplysningen alltså) Har gjort anteckningar som jag ska memorera när jag kommer hem från träningen, och det känns faktiskt ganska okej!
SKÖNT!

Fastän att det känns mycket så kan man hinna med om man bara lägger på en rem, för man klarar faktiskt det mesta bara man vill :)
Det kan kännas tungt och jobbigt, och man tror inte att man kan eller klarar det, men tar man bara tag i det ocg ger sig fasiken på det, och faktiskt koncenterar sig så går det! Och om det inte går så får man fråga någon om hjälp, svårare än så är det inte :)
Have that in mind :)


Nu piper det därutifrån = tvätten är klar!



Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0