Måndag

Hej igen.


Hade feber igår när vi kom hem så det blev till att stanna hemma idag, baby boo mådde inte hellre bra så vi vilade oss tillsammans. När vi kände oss lite piggare åkte vi och handlae och köpte även ett våffeljärn. Så idag blev det våfflor tilöl middag! MUMS.


Förlåt. Fastnade i Scrubs. Hm, vart var jag?

Jajuste, vi var ju som sagt hemma i Enköping i helgen, och farmor vart jätteglad och vi åt god mat och umgicks, så det va skoj! En annan rolig grej var Isac i lördags natt! Jag vaknar till och ska vända mig om i sängen då Isac frågar:

      - Hur går det?
Jag: -Med vad? (Förvirrad)
Isac: -Med att gjuta din form
Jag: -Vilken form? (Ännu mer förvirrad)
Isac: -Spindel leden
Jag: -Vilken spindel led??
Isac: -JAA det är en bildel
Jag: -Haha, du snackar ju i nattmössan (Fattar att grabben inte ens är vaken)
Isac: -Jag har ingen mössa


Sådärja! Nu har intresseklubben en ny kategori att sätta i sina anteckningsblock: Vad som händer när Ellinor sover.


Kalasbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0