Morgonångest

Snodde Erikas rubrik, tihi.


Aja. Tyckte att det behövdes lite uppdatering här så jag klämmer fram nåt halvhjärtat sådär så att Moa får någonting att göra!

Sitter i skole och ska skriva på vårat manus, men då det fortfarande är ganska tidigt på morgonen så blev det lite crazy Taxi och Happy aquarium istället, men efter rasten ska vi väl ta tag it :)

Visade sig också att vi har engelska prov imorgon, så det blir visst till och plugga ikväll mä, pust. Ska ju träna också så det blir ganska körigt. Och diska, och tvätta.
Känns lite trist hemma när baby boo är i skogen... Men han kommer ju hem imorgon så jag klarar mig :)


Ser mycket fram emot helgen då det blir Enköping och fira min farmor som fyller 80 år! Sedan helgen efter det är det höstlov och då åker jag hem igen ^^


Längtar feting mycket till jul, jaa.


Nu räcker det. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0