Om natten

Gick in på blogg.se och såg detta inlägget om hur man som par sover om nätterna.





Upptäckte att Isac och jag faktiskt tar oss igenom alla under en natt!

När vi går och lägger oss är jag alltid fryssen så då är det nr. 2 som gäller, sedan får jag ont i ryggenoch måste lägga mig på sidan, och då går vi över till nr. 1. Efter ett tag får Isac också ont i ryggen och då blir det nr. 4. sedan någon gång mitt på natten vaknar jag av att Isacs ben ligger över hela sängen, och han ligger på mage medans jag ligger med armarna över huduvet. När jag har puttat bort Isacs ben och även han vaknat till vänder vi oss åt varsitt håll igen och så ligger vi tills väckarklockan ringer första gången vid 05.30 då vi vaknar till och eftersom det är varmt ligger vi inte under samma täcke, så då är det nr.6.

Sådärja! Lite mer fakta till er "Vad som händer när Ellinor sover"- kategori :) Spännande va?




Nu blir det till att plugga matte och snart börja med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0