Stand up, stand up

Ligger här och lyssnar på min underbar musik. Nya låtar från ett av mina favoritband och det bara värmer i kroppen på mig! Och gissa vilka det är? Juste. Hanson. Moa suckar säkert där hemma framför sin dator nu men det får hon göra :)

För ni får faktiskt säga vad fan ni vill. Jag är nämligen trött på att behöva försvara mig för att jag gillar Hanson, eftersom alla verkar tro att det är Mmmmbop jag lyssnar på, och tycker att jag är töntigast i hela världen.
Men dessa människor vet ju inte vad de pratar om, då det var typ 13 år sedan de gjorde den och på så lång tid hinner man faktiskt utvecklas en del.

Deras musik berör mig så som ingen annan musik riktigt gör, så varför får jag inte lyssna på dem utan att bli utskrattad? Det blir ju som sagt lite jobbigt efter ett tag, så jag slutade helt enkelt att prata om dem, försökte dölja, men det är ju bara larvigt egentligen, så därför skriver jag det här. För nu orkar jag inte bry mig längre. så.

Och för er som faktiskt har lyssnat på några låtar från det senaste albumet och inte gillar det ändå, respekterar jag ju såklart! Alla kan ju inte gilla musik som jag gillar. Men för er som fortfarande tror att Hanson spelar Mmmmbop-musik har missat en hel del.

Så.


Så nu ligger jag alltså och lyssnar på lite förinspleningar från deras kommande album, som kommer till våren. Riktigt härliga låtar! Jag bara blir så glad när jag hör dem. Dessutom så har de så jäkla bra texter, vilket jag tycker är en precis lika viktig del som själva musiken. En låt är ingenting utan en bra text, så det så.


Så. Nu var det sagt :)







Kommentarer
Postat av: Eweejka

jag vet hure är, jag & Brittan azz... inte kul ;D

2009-10-14 @ 00:31:02
URL: http://fuckedthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0