-Nej tyvärr, vi behöver ingen mer personal.

Det svaret fick jag av varenda ställe jag ringde och frågade om extra jobb idag. Så, så var det med det. Men jakten går vidare! Tyvärr så verkar det ju faktiskt vara ganska omöjligt för en studerande 17-åring att få något slags jobb idag.. Någon som har något tips??

Slutade tidigt idag så jag tvättade lite, sökte jobb och städade upp lite. En ganska bortslösad dag egentligen, för rätt som det var kom Isac hem (halv 5) och då lagade jag mat och typ tja.


EN BRA SAK med denna dagen däremot är att jag bestämde att jag ska åka hem nästa vecka! Och Pappa vart verkligen jätteglad när jag sa det ^^ Att göra mina föräldrar glada är det bästa jag vet nu för tiden :')

Så nu blev jag lite lycklig igen! Sen så gjorde jag en budget till mig själv och insåg att pengarna faktiskt räcker (Y) Sen så ska jag jobba när jag åker hem med! Då lyftes iaf en av de tunga stenarna från mitt hjärta!
EN TILL BRA SAK (Wow detta är rena barnkalaset!) Är att vi har sovmorgon imorgon och att det bara är friluftsdag ^^ Det är för alla friskolor så älsklingen kommer också vara där^^ Nästan ännu bättre är att vi bara behöver vara åskådare, haha!


Nu börjar idol igen, tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0