100 saker om mig

Nu ska jag ta och försöka göra en sån där lista alla gör. Och jag gör det endast för att jag är såååå utråkad. Så. Here we go.

1. Jag älskar 50 och 60-tal
2. Jag gillar inte att ha långa naglar
3. Jag är i ständigt behov av förändringar
4. Jag tycker att det är roligt att städa
5. Jag har väldigt svårt att välja kläder, för jag måste känna mig bekväm i det jag har på mig.
6. Jag har otroligt svårt att välja vad det än gäller.
7. Jag dagdrömmer ofta
8. Jag har ständigt en lista i huvudet med saker jag måste göra
9. Och jag blir ofta nere när jag tänker på jobbiga saker som står med där
10. Jag är döskraj för att någon i familjen eller nära ska dö
11. Jag måste hela tiden säga vad jag tycker
12. Jag älskar gamla saker!
13. Jag är en känslomänniska
14. Och jag gråter väldigt lätt
15. Jag har väldigt svårt att ta att människor tycker illa om mig
16. Och jag vill vara alla till lags
17. Jag måste alltid ha ordning och reda
18. Jag älskar att planera
19. Jag har ofta höga förväntingar på allt, så jag blir ofta besviken.
20. Jag är sinnesjukt känslig på mina fötter
21. Jag tror att jag har ganska låg smärttröskel
22. Jag har svårt för att visa ilska
23. Jag älskar ost
24. Jämt när jag möter en människa som går förbi håller jag omedvetet andan så att jag inte ska känna deras lukt
25. Jag är väldigt lättskrämd
26. Ända sedan jag ramlade från en koja när jag var lite så att mitt ledband i foten gick av är jag feg.
27. Jag vågar inte ens åka skateboard
28. Jag blir lätt svettig i ansiktet, vilket jag hatar
29. Jag har alltid högra krav på mig själv.
30. Jag älskar köttbullar med rödbetssallad
31. Jag absolut älskar julen!
32. Jag har storlek 44 i skor, och kan inte köpa skor i vanliga skoaffärer
33. Jag ligger alltid i fosterställning när jag sover
34. När jag tänker på min familj kan jag börja gråta ibland, för att jag saknar dom så mycket
35. Jag skulle inte kunna leva utan min iPod
36. Jag blir arg av stark mat
37. Jag väljer musik utifrån vilket humör jag är på
38. Jag har inte ens kommit halvägs och detta börjar redan bli jobbigt
39. Jag har aldrig blödit näsblod
40. Jag fryser hellre än svettas
41. Jag är längre på min högra sida, t.ex. större fot, större händer.
42. Jag älskar vanilj, både som smak och lukt
43. Jag älskar att ge bort presenter
44. När jag var liten mådde jag dåligt för att jag inte kunde komma på vad jag ville bli när jag blev sto
45. Jag tycker att det är jättegott att rosta lingongrova eller limpa
46. Jag har inte haft långt hår sen sexan
47. Jag kan inte sova om det är smulor i sängen
48. Jag vänder på kudden så att den är kall
49. Jag älskar leopardmönster
50. Jag hatade family guy och simpsons förut men nu gillar jag dem!
51. Jag skulle kunna äta hur många skinkmackor med senap som helst, i princip
52. Jag har bara varit utomlands till ett varmt land 1 gång när jag var 6
53. Jag är väldigt lättväckt
54. Min favorit-affär är Laghaus
55. Min första idol var Zakk Wylde
56. Jag har spelat keyboard sen trean
57. Jag hatar jeans
58. Jag har aldrig kunnat hjula
59. Jag snosar 3 x 15 minuter innan jag går upp på morgonen
60. Jag vill bo i Göteborg
61. Jag beter mig ofta som ett barn
62. Mitt favoritprogram när jag var liten var Fragglarna
63. Jag har alltid velat haft en syster
64. Jag börjar få slut på saker att skriva...
65. Det värsta jag vet är att tappa bort något
67. Jag är galen i fetaost och pesto
68. Jag skulle vilja baka, om jag hade en ugn
69. jag har aldrig smakat sill.
70. Jag vågar inte smaka på sill
71. När jag var mindre var jag en bitch
72. Och en drama-queen
73. När jag tycker att något är fel måste jag säga det
74. Jag känner mig alltid tvungen att ta ansvar för allt
75. Men ibland känner jag att jag inte orkar med allt
76. Jag tycker att alla borde stå för sina handlingar
77. Jag har aldrig förstått varför det är "fint" att äta med kniven i högerhand och gaffeln i vänstra
78. Jag älskar glögg
79. Jag älskar rosetter
80. Jag har aldrig sett High school musical och förstår inte varför den är så populär
81. Jag tycker att jag ser dum ut i platt hår
82. Jag tycker att scrubs är den bästa serien någonsin
83. Jag är kittlig i knävecken
84. Jag kan kittla mig själv
85. När jag tittar på tv har jag en vana att pilla med batteriluckanpå fjärrkontrollen
86. Det gör min pappa galen eftersom jag har haft sönder ett par på det sättet
87. Jag har väldigt livlig fantasi, och kan inbilla mig själv att något finns så starkt att jag tror på det
88. Jag älskar att ärva eller fynda kläder
89. Min farmor är den godhjärtaste människan jag vet
90. Kan man ens säga godhjärtaste?
91. Jag blev besviken på mig själv när jag "bara" fick 310 poäng när jag gick ut nian, fastän jag sa till alla att jag var jättenöjd.
92. Jag tycker inte om skolan men vill ändå ha bra betyg
93. Jag skulle dö av lycka om jag fick ett extrajobb
94. Jag har svårt för att sova ensam
95. Jag har svårt att erkänna varför när jag blir sur
96. Min dröm är att åka till Afrika och fotografera
97. Det värsta jag vet är människor som inte kan stå för vad de tycker
98. En annan sak jag tycker väldigt illa om är folk som sabbar eller spyr ner hemma hos folk de är på fest hos
99. Jag älskar att tända ljus
100. Jag tycker att denna listan var väldigt jobbig att göra!


Kommentarer
Postat av: Moa

nu blev jag jättesugen på risgrynsgröt och skinkmacka med senap :(

2009-09-02 @ 18:34:08
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0