A fresh start

Det behöver jag nu! Usch, jag känner mig så missnöjd med mitt sätt att leva just nu...Jag känner mig äcklig, lat och bajsig. Jag känner mig precis så som jag gjorde efter att ha sett filmen Requiem for a dream. För er som inte sett den som handlar den om några ungdomar som helt går ner sig i drogtrsäket så att de till sist lever så äckliga liv att man inte kan något annat än att må illa!
Okej, jag har inte hamnat i något drogträsk direkt, men jag känner mig bara så himla sunkig. Riktigt missnöjd med mig själv!
Så det jag behöver är alltså en nystart, ett fräschare liv! Så det jag måste göra är att sluta äta så onyttigt, träna (Ska köpa kort till F&F på fredag!) och sluta sitta så mycket inne framför någon skärm!
Ta vara på livet!


Japp! Nu har jag bestämt mig! På måndag börjar mitt nya liv. Och denna gången tänker jag hålla det till 100 %!



Time to shape up!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så fort mamma köpt ett kort åt mig så jävlar! Och inget godis förns i jul, kom ihåg det! :D (okej lite då och då får man äta) mihi

2009-09-19 @ 22:33:44
URL: http://injectiion.blogg.se/
Postat av: Mirre

Jag känner också sådär. SUGERRRRRrr

2009-09-19 @ 23:53:45
URL: http://bajskvinnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0